
Feltételezett ügyfél: MÁV Start
Feltételezett brief:
Yeah Gyula! Nah megjöttünk a 2 hetes craze trainigről. 200% motiváció increase, minimum!!!! Úgyhogy nagyon várjuk, mit ötöltök ki: kellene nekünk egy creative, csinálunk ugyanis egy sales promót, 25% off lesz a 30 napos bérletekből. Igen, jól halljátok XD, elég ütős kis cuccos...
Fontos: abszolute tolni akarjuk a fiatalosságot / rákendrollrt, hogy mindenki vágja, h mi nem az ásatag MÁV vagyunk, hanem a szuperfriss és laza Máv Start (okés, az emberek meg a lepukkant kocsik meg pályaudvarok megmaradtak, no de úgyis az image a lényeg, abban meg KIRÁLYOK vagyunk)!!!
Jah és annyit, hogy mi a bérletről a Szigetre asszociáltunk - sorban állsz, dzsuva meg tömeg van, meg szoktak lenni késések, de ott az életérzés, ami kúúúl!!!!
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:Szia Monsta! Egy ilyen ügyfél mellett nekünk alig marad munkák :-) Annyira erős volt ez a Szigetes cucc, hogy már nem láttuk sok értelmét, hogy valami mással jöjjünk ki. Asszem nem is kell magyaráznom: a sáros srácot egy szigetes képről vágtuk ki, a biztonság kedvéért mögépakoltunk egy vonatot is (mégiscsak ti álljátok a cehet, nem a Sziget iroda :)). Ja és az Akaroom fősor még egy lapáttal rátesz az egészre - sokat vitatkoztunk, hogy "Akaroom" vagy "Akaroooooooom" nem lenne-e jobb, ha nektek jobban bejönne valamelyik változat, szóljatok és átírjuk. Okés?