
Feltételezett ügyfél: Erste Bank
Feltételezett brief:
Hellósztok! Mit is mondjak, nem akartam elküldeni ezt a brief-et, de van egy kis házon belüli villongás, és ha nem csináljuk meg, Termékfejlesztés Karcsiék megint bemorculnak, aztán az lesz a vége, hogy bemószerolnak a regionális igazgatónál, oszt mehetek Macedóniába piacot építeni :((
Szóval: van egy új termékünk (Betétmester), egyelőre nem sok mindent tudunk róla, mert semmi sem végleges. Még a jogi osztály kezelésbe sem vette, de már most annyira bonyesz, hogy szerintem nincs az az ember, aki megértené, nemhogy megvenné... de hát ez van, erre kéne valami olyan kreatív, hogy azért nagyon ne lógjon ki a lóláb, de azért túl se ígérjük magunkat (kábé bármilyen előny említése túlzásnak számít sajna, ismerve a terméket ;)).
Viszont sürge-sürge, hó közepén már indulni kéne.
PS: Dóri szerint annyira bonyolult lesz az egész, hogy dupla oldalakat kéne foglalni - az egyiken lenne a kreatív, a másik oldalon az apróbetű :DDD
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak
Nem volt könnyű fogást találni a dolgon, de szerencsére Jocóék voltak egy kreatív tréningen hétvégén, és az ott tanultakat tudtuk alkalmazni! Tehát a stratégiánk: kovácsoljunk előnyt a hátrányból - értitek: nem azt mondjuk, hogy szinte lehetetlen jól járni a Betétmesterrel, hanem hogy ez egy exkluzív dolog, amire csak a legjobbak méltók!!
Megvalósítás tekintetében van egy minimál meg egy drágább változatunk is:
Minimál: előnye, hogy nem használunk képeket (viszont hát ugye... nem lesz olyan szép, mint a ti hirdetéseitek általában :-)): egy diplomát mutatunk a falon. Üzenet: aki ebből jól jön ki, az már oklevelet érdemel.
Drágább: szuperhőssel - például Grabowski, van kontakt!!! - hirdetjük a terméket, ő mondja nekünk: "Én már többször megmentettem a világot, de a Betétmesterrel még én sem bírok normális kamatot elérni." Lezárás: Legyen Ön az igazi szuperhős - csak próbáljon meg normális kamatot elérni új termékünkkel!
Promó ötlet: Az első száz új ügyfél Supermanes bögrét (vagy ha ez túl drága, gyufát) kapna.