HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Stílusos óriás

2007.10.05. 13:49 chimie







 

.
(Feltételezett) ügyfél: Westend
Bevásárlóközpont

(Feltételezett) brief:
Először is teljes titoktartást kérek - ha tovább olvassátok ezt, rájöttök, miért. A csatolt doksiban ki van fejtve minden részletesen, a lényeg: a Keletinél megnyílik Közép-Európa legnagyobb bevásárlóközpontja. Okés, egy kicsit gyalogolni kell, nem úgy, mint nálunk, de akkor is... egyértelmű, hogy tőlünk akarnak elszívni vásárlókat (pályaudvar, belváros stb.) Szóval ezért kéne valami olyan kampányt csinálni, ami látszólag hirdeti az Arena Plazát, de
valójában elrettenti a vásárlókat. Azért fordultunk hozzátok, mert ti amúgyis elég elrettentő cuccokat csináltok :-D, most csak rá kéne tenni egy lapáttal. Valahogy az jöjjön le, hogy ez egy monstrum, vagy hogy csak a bunkók járnak oda (kelet) vagy ilyesmi - rátok bízzuk. De azért nagyon ne lógjon ki a lóláb.

Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Nem is tudom, kell-e valamit írni a cucchoz, szerintem önmagáért beszél :-) De a rend kedvéért leírom, hogy a két fő fókusz a rombolás (King-Kong analógia, pályaudvarra telepedő óriásmajom) és a suttyóság volt (az öltönyös  majom figuráját a torkos borz sörözőből kölcsönöztük). Fókusz-csoport kutatásunk ennél több negatív asszociációt is kihozott( a king-kongról többen kongó üzletekre is asszociáltak például, mások szerint meg ebbe a plázába "csak majmok járnak majd". Kár, hogy fesztiválokra nem nevezhetünk vele a titoktartás miatt...

8 komment

Címkék: reklám stílus majom plaza gigaplakát

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr84186982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andi 2007.10.12. 21:27:01

:D bárcsak ilyen őszinte briefek lennének

andi 2007.10.16. 21:05:15

tv reklámok briefjeit nem fejted vissza? budapest bank emese, sonkazuhanyos mackók stb

chimie · http://ctrl-v.blogspot.com 2007.10.16. 21:54:33

Egy ideje nem nézek tévét, de sonkazuhany fent van youtube-on (www.youtube.com/watch?v=p6PalUZKAk0) úgyhogy berakom a feldolgozandóba... és az milyen már a végén, hogy "csak természetes aromával"?

andi 2007.10.18. 08:04:24

bizony, bizony. és milyen büszkén mondják!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.10.18. 16:03:31

Csak a brief blogon: Kézzel készült reklámok!

str 2007.10.18. 22:40:54

ez elképesztő. olyan rossz, hogy élőben is látnom kell.

Téglássy Gábor 2007.10.26. 21:48:37

Sziasztok; javaslom hogy - akár a tv helyett - olvassatok: például Pratkanis és Aronson "A rábeszélőgép" című könyvét. EWz nem csak segít, de még érdekes is...tg

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.31. 16:49:50

Jó és praktikus dolog ez a brífblog. :))
süti beállítások módosítása