HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Exit Tours: Síelj a jelenben !

2007.11.28. 20:03 chimie






















Feltételezett) ügyfél: Exit Tours

(Feltételezett) brief:
Üdvözlöm! Mivel még nem dolgoztunk Önökkel, gyorsan összefoglalnám a kampány hátterét. Cégünk több éve foglalkozik síútak szervezésével. Kezdettől fogva olcsó utakban utaztunk (ha szabad így fogalmaznom). Nagy mennyiségben vásároltuk fel más cégek ki nem használt időpontjait, és ezeket lejáratuk után adtuk el jellemzően 90-95%-os kedvezménnyel. Így azok is befizethettek izgalmas utakra, luxusszállodákba, akik ezt amúgy nem engedhették volna meg maguknak. Sajnos azonban vendégeink döntő többsége nehezményezte, hogy a tényleges utazásra nem nyílt mód, mivel az időpontok múltbeliek voltak (persze ez benne volt a szerződésben minden esetben!!), így az utóbbi időben állandó fenyegetettségben éltünk élettársammal, aki egyben a cég másik tulajdonosa is. Ezért aztán úgy döntöttünk, egy kicsit módosítjuk a cég profilját: mivel a jövő már foglalt (szinte mindenki jövőbeli utakat árul), a jelent néztük ki magunknak. Így még mindig elég olcsók vagyunk, ugyanakkor aki reggel fizet be, az még este el is csípheti az út végét.
Na ezt kéne valahogy jól megfogni. Az lenne a legjobb, ha egyszerre szólhatnánk a régi ügyfelekhez (most új lehetőség, jelen lehet stb., nem akarom konkrétan megkötni a kezeteket, ezt csak mi gondoljuk jónak Csabával) meg azokhoz is, akik nem ismernek minket (azt gondoljuk, hogy ők nagyobb eséllyel választanak minket). Kellene még, hogy szerepeljenek alapadatok (úticélok, cím, elérhetőség - lásd a csatolt fájlt) is, nyilván.
Anyagiak: leginkább barterben gondolkodtunk.
Határidő: Tegnapra kéne...

Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Kedves Krisztina! Sajnos a könyvelőnk szerint nem tudjuk a bartert elszámolni, amit őszintén sajnálok. Viszont budget-kímélő módon nagyapám egy téli képét használtuk fel - mivel már több mint 20 éve nem él, megspóroltuk a jogdíjat. A nyitószöveg "Felejtsd el a múltat!" lett - ezzel a régi ügyfeleknek is üzenünk, ugyanakkor előkészítjük a "Síelj a jelenben!" fősort is, ami így sokkal erősebbnek hat ("relatív előny technika").

1 komment

Címkék: sajtó utazás múlt síelés jelen brief exit tours

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr82245890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vls7 2007.12.07. 14:09:02

eheti hvg 5. oldal - mol - puskas, miklosa, kodaly, rubik, talmacsi egy studiofoton egyutt, mint a hollywoodi arckepcsarnok a bar szekeken.
süti beállítások módosítása