HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Oxigén

2007.12.15. 15:46 chimie

Feltételezett ügyfél: Sony BMG

Feltételezett brief:
Szasztok! Megjött a decemberi cucc - oxigén. Valami okosság kellene, kreatív médiahasználattal meg minden. Zotyó (főnököm, tudjátok) mondta ui., h tök uncsi, ahogy általába nyomjuk... és hát igaza van. 1 db kreánk van, átlőhetem ha gondoljátok, semmi extra, földgömb meg koponya.
UI: Céges karira jöttök ugye? Idén még több sztárral számolunk, lesz very special guest is (de nem lövöm le a poént).

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
Hello! Bocsi, hogy csak most válaszolok, de sok kört futottunk - viszont van egy ütős irányunk!!! A stratégiát mi házon belül Sárkányfű Módszernek nevezzük, mert annó a Süsüben a sárkányfű árus növelte úgy a salest, hogy beszabadított egy veszélyes(nek kommunikált) sárkányt a városba.
Mivel a mi sárkányfüvünk az oxigén, a sárkányunk mindenféle gáz lesz (remélem tudsz követni). Gyűjtöttünk is erre pár ötletet, van finomabb és keményebb is. A szlogen meg a visual azonos lenne: "ha friss levegőre vágyik". És akkor az ötletek - ha okés a stratégia, kidolgozunk többet is!

1. lightos: Óriásplakát - de szénmoxoidot pöfékelő teherautókon, belvárosi szmogban. Az üzenet egyértelműen találkozni fog a járókelők gondolatával ("levegőt!").

2.  haladó: Event -  közepes koncentrációban mérges gázokat fújunk be egyes metróállomásokba (például Moszkva tér, Déli , ott több az AB státusz). Hostesseink gázmaszkban hirdetik az új albumot és ajándék gázálarccal árusítják a CD-t.

3. bevállalós: Viral - Egy kamu öngyilkos szektát hozunk létre, akik (a nevükből következően) öngyilkosok lesznek. Csak egy tag éli túl az egészet - aki oxigénmaszkban volt végig, mivel az album és Jean Michel Jarre nagy rajongója. Ő aztán egy csomó talk showban megjelenhetne és mindig énekelne egy-két számot az albumról.

Várom válaszotokat, persze megbeszélhetjük a bulin is, naná hogy megyünk!!





Szólj hozzá!

Címkék: reklám sony levegő oxigén brief outdoor jarre mozgó plakát

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr73264905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása