HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Hemorid: 24

2008.01.09. 15:52 chimie





































Feltételezett ügyfél: Wagner Pharma

Feltételezett brief:
A komcsik sok mindenről állították, hogy az pont fordítva van: a forradalmat ellenforradalomnak hívták, a diktatúrát demokráciának stb. Az elmúlt 18 évben a legtöbb dolog a helyére került, azonban máig van egy kivétel: az aranyér. Bár már a nevéből is látszik, hogy ez egy kellemes, értékes dolog, a kommunisták olyannyira rettegtek a 24 karátos "burzsoá csökevény" kialakulásától, hogy betegségként kezelték és még ellenkrémet is létrehoztak (Reparon). Most, mintegy a rendszerválás záró aktusaként bevezetjük a piacra a Hemorid krémet, ami kifejezetten a legértékesebb (24 karátos) aranyér kialakulását segíti - itt jönnétek be a képbe. Olyan hirdetést szeretnénk, amiből egyértelműen lejön, hogy az aranyér jó dolog és a  Hemorid segíthet abban, hogy ezt elérd.

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
A "jó bornak nem kell cégér" jelszó jegyében, mivel egy valóban forradalmi termékről van szó, nem cifráztuk: egyértelmű szlogen (Amennyiben Önnek nincs még 24-e, akkor ezt vegye), egyértelműen a boldogságra utaló kép.
Ami a képet illeti, nagyobb büdzsé esetén el tudnánk képzelni, hogy valamelyik olimpikonunkat szerepeltessük, "Mindent megteszek az aranyér" vagy "Nem csak Pekingben lehet aranyérem" szlogennel, de az egy nagyságrenddel megnövelné a költségeket.Az itt látható páros ellenben fizetett, hogy orvososdit játszhassanak és közben fényképezzük őket, és még plussz egyben azt is érzékeltetik, hogy (mivel nem valami vonzók)  nem egymásnak örülnek, hanem csakis az aranyér-élménynek.

(Beküldte B. Zsolt)

2 komment

Címkék: hirdetés gyógyszer brief aranyér karátos hemorid

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr46290992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olaf 2008.01.09. 21:41:04

az eddig tárgyalt anyagok közül számomra eddig ez a kreatív a lokális mélypont. sokáig kéne keresgélni, míg rosszabbat találnék.

serse · http://12lada 2008.02.21. 15:41:24

Aztakurva....
Bazzmeg...
Ááááááááá.....
süti beállítások módosítása