(Feltételezett) brief:
Beszéltem pár autókereskedővel a héten, hogy tisztán lássunk, ahogy kértétek. Van tehát insight-unk: a Santa Fét olyanok veszik, akiknek nincs pénzük egy igazán drága batárra, de szeretik, ha lehúzódnak előlük mások, meg nem állítják meg őket a rendőrök, meg elröppenek előlük a gyalogosok, ilyesmi. Van egy kutatásunk is, csatolom, de ha nincs időtök az a lényeg, hogy leginkább egy tankot vennének, ha nem lenne olyan kényelmetlen meg lassú :-). Mit finomkodok: ez a modell a kivagyi újgazdag parasztoknak szól, őket kéne valahogy megfogni. Nehezítés, hogy a vezetőség nem akar botrányt, szóval az előzetes ötletelésen felmerült témák (véres járókereten áthaladó santa fé, cicababák a tetőn meg pezsgőző sofőr, közben a zsernyákok meg csak bámulnak stb) nem jók.
Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Mivel a briefből nekünk az jött le, hogy nem szerepelhetnek konkrétan olyanok a képen, amikor valakit megaláznak a kocsival, viszont a célcsoportnak valami ilyesmi jön be igazán (lás ppt 9. slide), azt találtuk ki, hogy a megalázást csak kiírjuk, méghozzá Tibor ötlete alapján kreatívan, hogy az ember maga rakja össze az üzenetet. Előny még, hogy így nem kell statisztákra meg fotósra költenünk, maradhat az az egy kép, amit kaptatok a koreaiaktól. Azért beírjuk az aljára, hogy a fotó csak illusztráció, mostanában mindenki ezt csinálja (állítólag jövőre már azt is kötelező lesz beírni, hogy a szöveg csak írás a hirdetésben).
A megvalósult munka:
