
Feltételezett ügyfél: Skoda
Feltételezett brief:
Sziasztok! Ehavi akciónk: jött egy adag klíma nélküli Fabia Combi Classic, szeretnénk őket elszórni, amíg nincs meleg. Sőt, igazából annyiban is téliesetített modellről van szó, hogy speciális retró-fűtőszett van a kocsikban, azaz vagy csumára megy a fűtés, vagy sehogy.
Az ára viszont elég jó, 2 516 000, és van használtautó beszámítás is, ez is kerüljön majd bele. Valahogy olyan trükkösen kéne ezt megfogalmazni hogy ne legyen riasztó ez a fűtés-para, de ne is perelhessenek be minket később.
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
Szia Szilvi! Az ún. "extrém hatás" technikát alkalmaztuk, kiegészítve egy ún. "reverzív metódus"-sal. Azaz: úgy mutatjuk a reklámozott modellet, hogy az annyira izzaszt, hogy nem is kell szaunába mennünk, elég, ha ránézünk az akciós ajánlatra!
(egy szaunás képet raktunk be, de a szituból egyértelműen lejön, hogy a két főhős egy alapból hideg szaunában ül, hiszen kiírjuk, hogy ettől lesz melege).
Egyben javasoljuk, hogy minden vásárló kapjon egy szauna szettet ajándékba (kesztyű, törcsi, illóolaj) meg egy rövid prosit a szaunázás előnyeiről. Ígéret: mindezt anélkül élvezhetik majd, hogy a szabadidejüket kellene rááldozni!
(Beküldte: Naplóíró Nóra)