
(Feltételezett) ügyfél: Wink
(Feltételezett) brief:
Mi figyel nagy brands mint Nike, Adidas. Mi mostantól akar nem csak másolni cipő, de másolni (vagy ha lehet, még jobb) kampány. Megfigyeltük: sikeres márka, nagy márka - nem értelemes, de RÖVID üzenet. Impossible is nothing, Just do it, I like this game. Satöbbi! Tehát amit mi kér: rövid üzenet, lehetőleg sok/semmi értelem. Feltűnő kép mellé, hogy feltűnjön. Modernség!!! (nem kell panda vagy vízesés, international image!) Nekünk ez nagy lépés, először hirdet nagy poszterek Magyarországra, tehát komoly anyagot elvárjuk! Holnap reggelre (Beijing time) mehet?
Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Mivel nem volt sok időnk, a nagy lépés témakörét vittük tovább. Ez egy olyan dimenzió, amit sokféle irányban lehet tágítani, akárcsak az általatok említett konkurens márkák szlogenjeit. Egyszerre utal a nagy lépésre, amit ti tesztek és arra, amit a fogyasztó tesz, amikor felveszi ezeket a csukákat. És persze ügyeltünk arra, hogy elég tág legyen az asszociációs mező, akár a Nagy Menetelésre is gondolhatunk vagy az első Holdra lépésre (amit hamarosan ugyebár egy tajkonauta is megismétel). A képet különleges effektekkel tettük izgalmasabbá, így akár 25%-kal is feltűnőbb lett (egy másik ügyfelünknek fotóztunk pont és ez eredetileg rontott lett, de pont ettől olyan inspiratív).
UI: Elnézést a késésért!