HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Hyundai: Santa Fe

2007.09.20. 12:53 chimie

(Feltételezett) ügyfél: Hyundai


(Feltételezett) brief:
Beszéltem pár autókereskedővel a héten, hogy tisztán lássunk, ahogy kértétek. Van tehát insight-unk: a Santa Fét olyanok veszik, akiknek nincs pénzük egy igazán drága batárra, de szeretik, ha lehúzódnak előlük mások, meg nem állítják meg őket a rendőrök, meg elröppenek előlük a gyalogosok, ilyesmi. Van egy kutatásunk is, csatolom, de ha nincs időtök az a lényeg, hogy leginkább egy tankot vennének, ha nem lenne olyan kényelmetlen meg lassú :-). Mit finomkodok: ez a modell a kivagyi újgazdag parasztoknak szól, őket kéne valahogy megfogni. Nehezítés, hogy a vezetőség nem akar botrányt, szóval az előzetes ötletelésen felmerült témák (véres járókereten áthaladó santa fé, cicababák a tetőn meg pezsgőző sofőr, közben a zsernyákok meg csak bámulnak stb) nem jók.

Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Mivel a briefből nekünk az jött le, hogy nem szerepelhetnek konkrétan olyanok a képen, amikor valakit megaláznak a kocsival, viszont a célcsoportnak valami ilyesmi jön be igazán (lás ppt 9. slide), azt találtuk ki, hogy a megalázást csak kiírjuk, méghozzá Tibor ötlete alapján kreatívan, hogy az ember maga rakja össze az üzenetet. Előny még, hogy így nem kell statisztákra meg fotósra költenünk, maradhat az az egy kép, amit kaptatok a koreaiaktól. Azért beírjuk az aljára, hogy a fotó csak illusztráció, mostanában mindenki ezt csinálja (állítólag jövőre már azt is kötelező lesz beírni, hogy a szöveg csak írás a hirdetésben).

A megvalósult munka:

1 komment

Címkék: budapest hirdetés reklám brief gigaplakát outdoor hyundai santafé alázat

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr79171281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gendermember 2007.10.20. 22:50:21

mégis 'botrány' lett
tudatosvasarlo.hu/cikkek/693
süti beállítások módosítása