HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

BOM: 2020

2007.07.27. 13:09 chimie

(Feltételezett) ügyfél: Budapest Olimpiai Mozgalom

(Feltételezett) brief:
Összekalapoltunk egy valag pénzt az olimpia ürügyén - ugyan ki ne támogatna ilyen nemes célt? Az a nagy helyzet, hogy semmi esélyünk nincs, hogy belátható időn belül olimpiát rendezzünk, viszont ha már egyszer ennyi pénzünk van, legalább pár helyen meg kéne jelennünk, hogy  ha valamelyik szponzor megkérdezi, hogy tulajdonképpen mit csinálunk, legalább egy kis prezit össze tudjunk ütni. Sajnos nincs célunk vagy stratégiánk vagy koncepciónk, hogy hogyan meg miért... mi csak úgy egyszerűen olimpiát szeretnénk, mert az jó. Tudtok segíteni?

Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Ha Tv-reklámokat futtatunk, az túl feltünő... viszont pár óriásplakát elég jól mutat a PPT-ben (házakat javaslunk, azok a legdrágábbak). Valami olyan üzenetet képzelünk el, amin nem lehet fogást találni, de semmi értelme nincs... például hogy az olvasó csináljon valamit 3-4 év múlva (mondjuktámogassa a nevezést). Egy kicsit gázos, mert hát ugye az ilyesmi nem az utcán dől el, de mondjuk ha nem 2016-ra koncentrálunk, hanem 2020-ra vagy 2024-re, akkor addigra úgyis mindenki elfelejti az egészet. Ja és egyben a mozgalmatok is vagy 15 évre biztosított, mikor is mentek nyugdíjba? ;-)

A megvalósult munka:


Szólj hozzá!

Címkék: budapest reklám olimpia brief 2020 2011 pályázás gigaplakát

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr43126373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása