HTML

brief.blog béta

Brief: rövid leírás, melyben az ügyfél elmondja, mit szeretne látni reklámjában. Brief blog: a reklámokból következtetünk arra, mi lehetett az eredeti kérdés. HA LÁTTÁL TE IS VALAMI HASONLÓT, KÜLDD EL LÉCCI!

Friss topikok

  • vuderalis: egyik jobb, mint a másik :) (2009.04.21. 15:53) ORFK: Szigorodott
  • hiteles: A reklám mondandója a CIB hitelről: ha nálunk igényli a lakáshitelét, akkor a folyamat végére úgy ... (2008.12.22. 14:53) CIB: Elefánt
  • hiteles: Bonus: aki eléri az igért kamatduplázást a termékkel, azt azonnal alkalmazzuk, mint pénzügyi igazg... (2008.12.22. 14:50) Erste: Diploma
  • Valaki aki szarban volt és még nagyobba került...: Emiatt a hitelintézet miatt kerültünk még nagyobb bajba. Nem korrektek, és nem adnak hitelt, de sz... (2008.11.28. 09:34) New chance: tisztába
  • Hermina Vau: Maffiózó népség... csak okosan velük, nem riadnak vissza semmitől sem. Egy kis extra olvasnivaló ... (2008.10.13. 06:37) Hermina: One

Visit our sponsor

Linkblog

Wink: nagy lépés

2007.09.26. 12:22 chimie



(Feltételezett) ügyfél:
Wink


(Feltételezett) brief:
Mi figyel nagy brands mint Nike, Adidas. Mi mostantól akar nem csak másolni cipő, de másolni (vagy ha lehet, még jobb) kampány. Megfigyeltük: sikeres márka, nagy márka - nem értelemes, de RÖVID üzenet. Impossible is nothing, Just do it, I like this game. Satöbbi! Tehát amit mi kér: rövid üzenet, lehetőleg sok/semmi értelem. Feltűnő kép mellé, hogy feltűnjön. Modernség!!! (nem kell panda vagy vízesés, international image!) Nekünk ez nagy lépés, először hirdet nagy poszterek Magyarországra, tehát komoly anyagot elvárjuk!  Holnap reggelre  (Beijing time) mehet?

Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Mivel nem volt sok időnk, a nagy lépés témakörét vittük tovább. Ez egy olyan dimenzió, amit sokféle irányban lehet tágítani, akárcsak az általatok említett konkurens márkák szlogenjeit. Egyszerre utal a nagy lépésre, amit ti tesztek és arra, amit a fogyasztó tesz, amikor felveszi ezeket a csukákat. És persze ügyeltünk arra, hogy elég tág legyen az asszociációs mező, akár a Nagy Menetelésre is gondolhatunk vagy az első Holdra lépésre (amit hamarosan ugyebár egy tajkonauta is megismétel). A képet különleges effektekkel tettük izgalmasabbá, így akár 25%-kal is feltűnőbb lett (egy másik ügyfelünknek fotóztunk pont és ez eredetileg rontott lett, de pont ettől olyan inspiratív).
UI: Elnézést a késésért!


4 komment

Címkék: reklám divat brief óriásplakát outdoor wink

A bejegyzés trackback címe:

https://brief.blog.hu/api/trackback/id/tr56177455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.26. 14:54:14

Ez tetszett, csak így tovább.
Amúgy meg a Wink oldaláról:
"2001-től Pekingben filmgyártással és forgalmazással is foglalkozunk. Több Kínai TV sorozatot készítettünk, ezeket Ázsiában és Közép Kelet Európai országokban is vetítik."
Engem meggyőztek
süti beállítások módosítása